Vége az utcai ingyenáramnak az elektromos autóknál?
Várhatón nem lehet majd ingyen tölteni az elektromos hajtású autókat az utcai töltőkön a közeljövőben. A kormányzat most teszi piaci alapúvá az utcai gyorstöltők használatát.
Várhatón nem lehet majd ingyen tölteni az elektromos hajtású autókat az utcai töltőkön a közeljövőben. A kormányzat most teszi piaci alapúvá az utcai gyorstöltők használatát.
Motorhang és károsanyag-kibocsátás nélkül megy, remekül húz, de nagyon környezettudatosnak kell lenni, hogy megérje a több mint 11 millió forintos vételárát a jelenleg futó elektromos Golf. Ráadásul jövőre jön a nagyobb, 300 kilométer hatótávolságú típus is.
Két éve egész év alatt adtak el összesen 115 elektromos autót, most egy hónap alatt.
A világ legnagyobb darabszámban értékesített elektromos autóját épp azon a ponton fejlesztették tovább, ahol a leginkább vártuk, akkumulátorfronton. Így egy feltöltéssel a korábbiaknál többet tehetünk meg vele.
Mind az újautó-importőrök, mind a legnagyobb használtautó-kereskedő cégek 10 százalékos növekedést várnak saját piaci szegmensükben az idei évre. A javuló pénzügyi mutatók mellett, a nagyon elöregedett autópark is hajtja a cseréket.
Megapták az első jelentős kedvezményt az elektromos és plug-in hibridek a fővárosban.
Kiadták az első zöld rendszámokat Magyarországon, amelyekkel az elektromos autóknak járó kedvezményeket is igénybe lehet majd venni.
Magyarországon az elektromos autók terjedéséhez egyelőre nem sok segítség jár, ám a személyautókra szabott ösztönzőprogram állítólag tényleg hamarosan a kormány elé kerülhet. Kiszámíthatatlan azonban, hogy csak ingyenes buszsávhasználatot és díjmentes parkolást, vagy komoly pénzügyi kedvezményeket is tartalmaz majd.